Στόχευση της τουριστικής επιτροπής στις υπαίθριες δραστηριότητες - Η Μαρίνα Βεργωτή στον COSMOS 96,5

Τελευταία ενημέρωση: Πέμπτη, 24 Νοεμβρίου 2022 09:07

Στόχευση της τουριστικής επιτροπής στις υπαίθριες δραστηριότητες - Η Μαρίνα Βεργωτή στον COSMOS 96,5

Στον ραδιοφωνικό σταθμό COSMOS 96,5  στην εκπομπή «Στα Υπόγεια είναι η θέα», με τους δημοσιογράφους Δημήτρη Αλοίζο και Σπυριδούλα Αναλυτή, φιλοξενήθηκε η υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων του Δήμου Αργοστολίου σε θέματα τουρισμού Μαρίνα Βεργωτή, η οποία αναφέρθηκε: 

Στο πρώτο OUTDOOR DESTINATION WORKSHOP την Τετάρτη 23-11-2022 (και ώρα 18:00) στο θέατρο Κέφαλος: « Ως Τουριστική Επιτροπή , θέλουμε να καλέσουμε όλους τους επαγγελματίες στον χώρο των outdoors , για να τους τιμήσουμε και να τους πούμε ένα μεγάλο  μπράβο γι αυτό που κάνουνε. Το σημαντικότερο είναι να μας πουν τις δυσκολίες  και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν και να δούμε  πως μπορούμε ως Δήμος και ως Τουριστική Επιτροπή να βοηθήσουμε και να προβάλλουμε καλύτερα αυτό το κομμάτι που προσφέρει το νησί μας και να αξιοποιήσουμε στο μέγιστο αυτή την αναγνώριση που μας δόθηκε». 

Στις άμεσα επόμενες δράσεις της Τουριστικής Επιτροπής του Δήμου Αργοστολίου:  «Συζητήθηκαν διάφορα πράγματα στην Τουριστική Επιτροπή στις 21 Νοεμβρίου. Θέλουμε να κάνουμε συναντήσεις , να βρεθούμε και με τον Δήμο Σάμης για να συζητήσουμε για το θέμα της Μελισσάνης, γιατί είναι κάτι που μας απασχολεί  όλους στο τουριστικό κομμάτι. Έχουν γίνει και διάφορες άλλες προτάσεις για τη φύση και τη γαστρονομία και μέχρι τέλος αυτού του χρόνου θα γίνει ένας απολογισμός από την Τουριστική Επιτροπή  και όλες τις δράσεις που έχουν γίνει θα τις παρουσιάσουμε. Κάποιες δράσεις που είχαμε προτείνει και δεν καταφέραμε να τις κάνουμε, θα τις προχωρήσουμε το επόμενο έτος. Κάθε χρόνο χαράσσουμε μια στρατηγική την οποία την ενισχύουμε μακροπρόθεσμα και πάντα παρουσιάζουμε στο τέλος της τουριστικής σεζόν στον απολογισμό μας το τι κάναμε. Βλέπουμε που μπορούμε να γίνουμε καλύτεροι, τι δεν κάναμε σωστά και πιστεύω ότι το έργο μας φαίνεται». 

Στο θέμα της αύξησης κλινών , που είναι ζητούμενο και των εταιρειών εξωτερικού: « Αυτό το θέμα ακούγεται πολλά χρόνια και τέθηκε και στην έκθεση στο Λονδίνο ότι η Κεφαλονιά έχει φοβερή ζήτηση αλλά δεν έχει κρεβάτια. Απο τα νούμερα του Ιουλίου και του Αυγούστου μπορεί να δει κανείς ότι το νησί είναι γεμάτο. Γι αυτό  το λόγο προσπαθούμε να κάνουμε επιμήκυνση της σεζόν , μέχρι να δημιουργηθούν νέες υποδομές».

Στις «κρυμμένες» αγορές: « Η αναφορά του κ. Τιμοθεάτου , αφορά στις πτήσεις που έρχονται από Αθήνα και δεν αφορά μόνο Έλληνες. Έρχονται και Αμερικανοί και Ισραηλινοί, ακόμα και από την Αργεντινή. Χαρακτηρίζονται ως «κρυμμένες» αγορές, γιατί αφορά ανθρώπους που επιλέγοντας να ταξιδέψουν στην Ελλάδα, επιλέγουν  και την Κεφαλονιά. Αυτό αφορά την προβολή που κάνουμε για την Κεφαλονιά παντού και ωφέλιμο θα είναι να γνωρίζουμε εάν υπάρχει κάποιο μεγάλο ποσοστό που έρχονται μέσω Αθηνών στο νησί μας, γιατί μπορεί να είναι μια αγορά που μας ενδιαφέρει και να ωφεληθούμε και από κει».

Στην επισήμανση του  τ. Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού και νυν περιφερειακού συμβούλου Σπύρου Γαλιατσάτου-«Τα πράγματα θα ήταν πολύ καλύτερα αν η Περιφέρεια στεκόταν στο ύψος της και βοηθούσε τους δήμους... ο Δήμος Αργοστολίου, προσπαθεί να “σπρώξει τα βαγόνια” και να κινηθεί η ατμομηχανή του τουρισμού στο νησί μας». «Τιμά όχι μόνο εμένα, αλλά και όλη την προσπάθεια που κάνουμε ως Τουριστική Επιτροπή . Δουλεύουμε ως ομάδα και αυτή η ομάδα βγάζει αποτελέσματα, αν είχαμε κοντά μας και την Περιφέρεια, πιστεύω ότι θα πετάγαμε ως Κεφαλονιά. Λυπάμαι που δεν έχουν γίνει δράσεις κοινές μαζί με την Περιφέρεια , η τουλάχιστον να έχουμε έρθει σε  μια συνάντηση μαζί τους και να έχουμε  συζητήσει την δική μας στρατηγική και πως θα πρέπει η Κεφαλονιά να προβάλλεται και να επικοινωνείτε στο εξωτερικό. Εγώ εδώ είμαι ,είμαι με την Τουριστική Επιτροπή και είμαι ανοιχτή σε συνεργασίες  με όλους, γιατί πιστεύω ότι μόνο συνεργατικά μπορούμε να δούμε θετικά αποτελέσματα. Δεν ξέρω γιατί δεν έχει προκύψει αυτή η συνεργασία με την Περιφέρεια, εγώ έχω κάνει κατά καιρούς κάποιες προσπάθειες, πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω και μου έχει κάνει τρομερή εντύπωση. Πιστεύω ότι η Περιφέρεια θα έπρεπε να μας καλέσει κι εμάς όλους που ασχολούμαστε με τον τουρισμό, γιατί το κάθε νησί έχει άλλα χαρακτηριστικά κι άλλες ανάγκες . Αυτή τη στιγμή η Περιφέρεια προβάλλει τα Ιόνια Νησιά και νιώθω ότι τα κοιτάζει ως σύνολο , ενώ πρέπει να αναδειχθούν διαφορετικά. Μπορεί να νιώθουν και να λένε ότι κάτι κάνουν, αλλά είναι σε άλλο μήκος κύματος». 

Στην λειτουργία της Μελισσάνης: «Με τον Αντιδήμαρχο Τουρισμού κ. Κουρκουμέλη θα κάνουμε μια συνάντηση με τον Δήμο Σάμης , γιατί είναι κάτι που «καίει» το νησί και θα χουμε θέμα. Η Μελισσάνη είναι από τα μεγαλύτερα αξιοθέατα του νησιού μας και πρέπει να την αξιοποιήσουμε σωστά για να μένουν οι επισκέπτες ευχαριστημένοι , δεν γίνεται να φεύγουν με παράπονα, είναι λάθος».

Κλείνοντας η κ Βεργωτή, ενημέρωσε ότι η Τουριστική Επιτροπή θα επιδιώξει συνάντηση και με τον Αντιπεριφερειάρχη κ. Σταύρο Τραυλό για το θέμα των υποδομών γενικώς, για να βελτιωθούν τα υφιστάμενα προβλήματα σε δρόμους κλπ για τους ερχόμενους επισκέπτες.

Ακολουθεί το ηχητικό της συνέντευξης. 




336 X 280

16122257999808197650 2

 

 

00 inkefalonia general ad 300X250