Μαρίνα Βεργωτή: Πως θα βοηθηθεί η Κεφαλονιά από το παγκόσμιο δίκτυο νησιωτικών φορέων – Εκτιμήσεις για τη νέα τουριστική σεζόν (COSMOS 96,5)
Η υπεύθυνη Δημοσίων σχέσεων της Τουριστικής Επιτροπής Μαρίνα Βεργωτή φιλοξενήθηκε στον COSMOS 96,5 και στην εκπομπή «Στα Υπόγεια είναι η Θέα» και μίλησε για την παρουσία του Δήμου στην Τουριστική Έκθεση του Μιλάνου αλλά και για την ανάδειξή της σε Πρέσβειρα Νησιωτικής Καινοτομίας, εκπροσωπώντας την Κεφαλονιά.
«Το ότι είμαι Πρέσβειρα Νησιωτικής Καινοτομία, για εμένα είναι μια πολύ σημαντική διάκριση. Το να μπορώ να εκπροσωπώ την Κεφαλονιά στο εξωτερικό, είναι πολύ σημαντικό. Από το island innovation η Κεφαλονιά έχει να κερδίσει, γιατί σε φέρνει σε ένα δίκτυο νησιωτικών προορισμών, στο οποίο γίνονται κάθε μήνα συνεδριάσεις και γίνεται ανταλλαγή προτάσεων, προβληματισμών αλλά και συζητήσεις για την αντιμετώπιση προβλημάτων… Έτσι μέσα από αυτές τις συνεδριάσεις η Κεφαλονιά αποκτά μια μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα. Αυτή τη στιγμή δε ξέρω αν υπάρχει άλλος νησιώτικος προορισμός στην Ελλάδα που να εκπροσωπείται στον οργανισμό (island innovation)».
«Ήταν κάτι που το επιδίωξα. Ήταν κάτι που το πρωτογνώρισα μέσα από το Ιόνιο Πανεπιστήμιο, όπου έκανα το Μεταπτυχιακό μου. Οι καθηγητές μου το ανέφεραν, λέγοντάς μου ότι υπάρχει αυτό και αφού ασχολείσαι μπορεί να σε ενδιαφέρει. Μετά το κοίταξα, έκανα τα χαρτιά μου και το αποτέλεσμα είναι αυτό. Θα βοηθηθεί η Τουριστική Επιτροπή, είτε μέσω της προβολής αλλά και με την ανταλλαγή γνώσεων».
Έκθεση Μιλάνου
«Η Τουριστική Επιτροπή είχε παρουσία στην Έκθεση του Μιλάνου (BIT). Είχε πάρα πολύ κόσμο. Το θετικό είναι ότι έγινε μια παρουσίαση των προορισμών της Ελλάδας (όχι όμως όλων, γιατί στην έκθεση δεν βρίσκονταν όλοι οι προορισμοί) και έγινε μια συνεργασία του Οργανισμού που προβάλει την Τοσκάνη και με όλους του προορισμούς της Ελλάδας που βρίσκονταν στην έκθεση. Ήταν πολύ ωραία καθώς η Τοσκάνη ήρθε στο περίπτερο της Ελλάδας, αλλά και η Ελλάδα επισκέφθηκε το περίπτερο της Τοσκάνης και παρουσιάσαμε την χώρα μας, αλλά και όσα μπορούμε να προσφέρουμε σαν νησί. Προβλήθηκε και video σε ένα video wall. Προβλήθηκε η Κεφαλονιά και αυτό είναι πολύ θετικό. Υπάρχει ικανοποίηση».
«Επόμενη στάση μας είναι η Έκθεση του Μονάχου και θα γίνει παρουσίαση των εξωτερικών δραστηριοτήτων (outdoors activities) που μπορεί κάποιος να απολαύσει στην Κεφαλονιά. Είναι μια έκθεση που απευθύνεται σε τέτοιο κοινό και θέλουμε να δυναμώσουμε την αγορά της Γερμανίας και να γίνει η Κεφαλονιά πιο γνωστή».
«Με αυτά που ακούμε από τις εκθέσεις έως τώρα, είναι ότι το Καλοκαίρι θα είναι εξίσου καλό με το 2022. Έχουμε πληροφορηθεί ότι κάποιοι τουριστικοί πράκτορες έχουν ήδη ξεπουλήσει. Αυτό που προσπαθούμε είναι να βοηθήσουμε τα άκρα και με διάφορους τρόπους να επιμηκύνουμε την περίοδο. Πάντως έχουμε ενδείξεις για ένα πολύ καλό καλοκαίρι».