Μαρίνα Βεργωτή: Παίρνουμε συνεχώς ενθαρρυντικά μηνύματα – Στόχος η ενδυνάμωση και εδραίωση αγορών, πέραν της Αγγλικής (COSMOS 96,5)

Τελευταία ενημέρωση: Κυριακή, 19 Μαρτίου 2023 15:01

Μαρίνα Βεργωτή: Παίρνουμε συνεχώς ενθαρρυντικά μηνύματα – Στόχος η ενδυνάμωση και εδραίωση αγορών, πέραν της Αγγλικής (COSMOS 96,5)

Η υπεύθυνη Δημοσίων σχέσεων της Τουριστικής Επιτροπής Μαρίνα Βεργωτή φιλοξενήθηκε στον COSMOS 96,5 και στην εκπομπή «Στα Υπόγεια είναι η Θέα» και αναφέρθηκε στα θέματα που συζητήθηκαν στην τελευταία συνεδρίαση της Τουριστικής Επιτροπής.

Συμμετοχή στην παγκόσμια έκθεση του Βερολίνου

«Η τελευταία συμμετοχή μας ήταν στην παγκόσμια έκθεση του Βερολίνου, στην οποία είχαμε και πάρα πολλά ραντεβού με αεροπορικές εταιρείες, tour operators και δημοσιογράφους που θέλουν να επισκεφθούν το νησί μας για να γράψουν άρθρα. Μιλήσαμε και με την Condor η οποία έχει απευθείας πτήση στο νησί. Υπήρξε μεγάλο ενδιαφέρον από αεροπορικές εταιρείες. Το πρόβλημα που έχουμε σαν νησί είναι το ότι δεν έχουμε πολλές κλίνες και αυτό προβληματίζει τις αεροπορικές καθώς θέλουν να εξασφαλίσουν ότι ένα ποσοστό των θέσεων της πτήσης θα είναι «πακέτα» και πρέπει και οι ίδιοι να έχουν συνεννοηθεί με tour operators.

Το σημαντικό  πάντως ήταν η παρουσία μας στην έκθεση και αποδείξαμε πως η Κεφαλονιά είναι ένας  σοβαρός προορισμός που εργάζεται ομαδικά, είναι ανοιχτός σε συζητήσεις και μπορούμε να βοηθήσουμε απευθείας πτήσεις με Γερμανία. Όλες οι συναντήσεις ήταν θετικές και φέτος το Καλοκαίρι θα δούμε άνοδο, αλλά και τα επόμενα χρόνια».

Προωθητική εκδήλωση στο Παρίσι, από τον ΕΟΤ Γαλλίας και την Transavia

«Αυτή είναι μια εκδήλωση προωθητική. Πέρυσι κάτι αντίστοιχο είχε γίνει και για την Σκιάθο και μάθαμε ότι η πτήση από Γαλλία προς την Σκιάθο πήγε πολύ καλά, αποφασίσαμε να κάνουμε αυτή την εκδήλωση. Θα παρουσιαστεί από τον ΕΟΤ Γαλλίας, η Κεφαλονιά, έχουν προσκληθεί δημοσιογράφοι και  θα υπάρχει εκπροσώπηση από τον Δήμο. Θα είναι μια πολύ δυνατή εκδήλωση, ώστε η Κεφαλονιά να δείξει το επίπεδο επαγγελματισμού της. Η Κεφαλονιά θέλει να δείξει το ενδιαφέρον της για την Γαλλική αγορά, γιατί η αλήθεια είναι ότι δεν μπορούμε να στηριζόμαστε μόνο στην Αγγλική αγορά.

Φέτος δεν   ξέρω αν η εκδήλωση θα βοηθήσει ώστε η πτήση από την Γαλλία να είναι απευθείας χωρίς ενδιάμεσο σταθμό το Άκτιο. Αν δουν ότι οι κρατήσεις είναι περισσότερες για Κεφαλονιά και λιγότερες για Άκτιο, τότε σίγουρα από το 2024 θα την επαναφέρουν και θα είναι απευθείας για την Κεφαλονιά. Εκτός αν δουν μέσα στο Καλοκαίρι ότι «πουλάει» περισσότερο η Κεφαλονιά και κόψουν το Άκτιο. Αυτό που θέλουμε κυρίως να πετύχουμε είναι η διατήρηση της γραμμής και το 2024».

Έναρξη τουριστικής σεζόν

«Η σεζόν φέτος ξεκινάει με πτήση στις 27 Μαρτίου με πτήση από Αγγλία και 30 Μαρτίου με το πρώτο Κρουαζιερόπλοιο. Μάλιστα η Τουριστική Επιτροπή μέσω του Ηλία Στεφανάτου θα εκπροσωπηθεί και στην έκθεση Seatrade στο Μαϊάμι και ήδη είναι προγραμματισμένα 22 ραντεβού.

Η πρώτη πτήση είναι νωρίς αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι έχουμε πετύχει τον στόχο μας για επιμήκυνση της σεζόν. Για να μπορούμε να πούμε ότι το καταφέραμε, θα πρέπει όλα τα μαγαζιά και ξενοδοχεία να είναι ανοιχτά. Πολλά μέση και επιχειρήσεις δεν θα είναι ανοιχτές.  Η κανονική σεζόν ξεκινάει τέλη Απριλίου».

Σχόλιο για την κατάκτηση της πρώτης θέσης από την Κεφαλονιά, στην έρευνα του  περιοδικού WHICH?

Η έρευνα του περιοδικού WHICH? και η κατάταξη της Κεφαλονιάς στην πρώτη θέση, δείχνει ότι οι Άγγλοι τιμούν την Κεφαλονιά. Είναι πολύ ενθαρρυντικό.




16122257999808197650 2

 

 

00 inkefalonia general ad 300X250