"Καμία οφειλή του Δήμου Αργοστολίου απέναντι στις low cost", τονίζει η Μαρίνα Βεργωτή στον COSMOS 96,5
Η υπεύθυνη Δημοσίων σχέσεων της Τουριστικής Επιτροπής Μαρίνα Βεργωτή φιλοξενήθηκε στον COSMOS 96,5 και στην εκπομπή «Στα Υπόγεια είναι η Θέα» επιχειρώντας να δώσει απάντηση σε όλους όσους θεωρούν ότι η τουριστική κίνηση δεν είναι ικανοποιητική και δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες που είχαν καλλιεργηθεί το προηγούμενο διάστημα.
Αποτίμηση της τουριστικής κίνησης έως τώρα
«Η σεζόν δεν ξεκίνησε καλά, αλλά ακόμα είμαστε στην μέση της και περιμένουμε να δούμε πως θα πάει όλη η τουριστική σεζόν. Δεν μου αρέσει να βγάζω συμπέρασμα όταν δεν έχει ολοκληρωθεί όλη η τουριστική περίοδος. Οι δυσκολίες υπάρχουν γιατί υπάρχει ακρίβεια και τουρισμός αντιμετωπίζει δυσκολίες. Δεν μπορώ να πω ότι δεν πάμε καλά και θεωρώ ότι με τις συνθήκες που επικρατούν, η κατάσταση είναι ικανοποιητική.
Ως Τουριστική Επιτροπή, κάθε χρόνο αποφασίζουμε για κάποιες δράσεις που θα κάνουμε μέσα στην χρονιά για να ενισχύσουμε το τουριστικό προϊόν. Σε αυτές τις δράσεις που είχαμε ανακοινώσει από πέρυσι, ήδη έχουμε καλύψει το 90% των δράσεων αυτών. Εμείς πάνω σε αυτό δουλεύουμε. Κατά την συνεδρίαση του απολογισμού – που κάνουμε κάθε χρόνο – ακούμε προτάσεις για την επόμενη χρονιά και πάνω στα όσα ακούμε βγάζουμε την στρατηγική μας. Σε αυτή τη βάση δουλέψαμε και προχωράμε. Έτσι λοιπόν όταν τελειώσει η σεζόν, θα κάνουμε τον απολογισμό μας, θα δούμε ποιες δράσεις ήταν αποτελεσματικές και τι πρέπει να κάνουμε καλύτερο σαν Δήμος. Αλλά ο τουρισμός δεν είναι μόνο υπόθεση του Δήμου, αλλά είναι κάτι πιο πολύπλοκο και συμβάλλουν όλοι για να υπάρξει θετικό αποτέλεσμα».
«Το θέμα με τις αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους και τις υποχρεώσεις του Δήμου απέναντί τους δεν υπάρχει. Εγώ όταν ανέλαβα , δεν υπήρχε καμία υποχρέωση – με τον προηγούμενο Δήμο – με χαμηλού κόστους εταιρεία. Αυτό δεν ξέρω πως βγήκε και διαδόθηκε. Ο Δήμος δεν είχε καμία συνεργασία με εταιρείες χαμηλού κόστους. Και οι εταιρείες που ακύρωσαν τις πτήσεις τους το έκαναν γιατί δεν είχαν πληρότητα».
Επιμήκυνση τουριστικής περιόδου
«Αυτό που έχουμε κάνει για την επιμήκυνση της σεζόν είναι προβολές σε συνεργασία με την αεροπορική εταιρεία JET2. Ουσιαστικά αυτό που κάνουμε μαζί τους είναι προβολή για την αρχή και το τέλος της σεζόν και αυτοί από την πλευρά τους έχουν προσθέσει επιπλέον αεροπλάνα στην αρχή της σεζόν. Φέτος ξεκίνησε το Μάιο με περισσότερα αεροπλάνα. Για τις κρατήσεις δεν έχω ακριβή εικόνα, αλλά η καμπάνια που βρίσκεται σε εξέλιξη, προσπαθεί να προσελκύσει τουρίστες Σεπτέμβριο και Οκτώβριο. Θεωρούμε ότι και οι επαγγελματίες της Κεφαλονιάς βλέποντας ότι υπάρχει κίνηση θα διατηρούν ανοιχτές τις επιχειρήσεις τους».
Digital Nomads και Οutdoor activities
«Θα είμαι ειλικρινής. Το θέμα με τους Digital Nomads έχει παγώσει. Δεν έχει απορριφθεί όμως. Με τα outdoor activities, μαζί και με το Ainos Marathon - στο τέλος της σεζόν – θα γίνει ένα τριήμερο event για να προβάλλει το νησί μας ως ιδανικό για υπαίθριες δραστηριότητες.
Στις αρχές του Σεπτεμβρίου θα κάνουμε και μια εκδήλωση σχετική με την Κεφαλονίτικη κουζίνα και γενικά με την γαστρονομία».
Ακούστε την συνέντευξη