Ο Σπύρος Κατσούρης σχολιάζει τη διεύρυνση των πτήσεων της EASYJET έως τις 3 Νοεμβρίου (COSMOS 96,5)
Στον ραδιοφωνικό σταθμό COSMOS 96,5 στην εκπομπή «Στα Υπόγεια είναι η θέα» με τους δημοσιογράφους Δημήτρη Αλοίζο και Σπυριδούλα Αναλυτή, φιλοξενήθηκε ο τουριστικός πράκτορας και μέλος της Τουριστικής Επιτροπής του Δήμου Αργοστολίου Σπύρος Κατσούρης, ο οποίος αναφέρθηκε:
Στην ενημέρωση της EasyJet Holidays προς όλα τα συνεργαζόμενα ξενοδοχεία του νησιού για την επέκταση των συμβολαίων τους έως τις 3 Νοεμβρίου για τη σεζόν του 2024: « Είναι κάτι που θα δείξει εάν θα έχει τα ανάλογα αποτελέσματα. Η αεροπορική εταιρεία έχει πτήσεις έως τις 3 Νοέμβρη, όμως το θέμα είναι πως εμείς μπορούμε να το αξιοποιήσουμε , από την στιγμή που μας δίνει την δυνατότητα να έρχεται κόσμος με καθημερινή πτήση από την Αγγλία. Αυτό που πρέπει να καταλάβουμε όλοι , είναι ότι ο τουρισμός είναι υπόθεση όλων μας και είναι περίπλοκο το πράγμα για την επέκταση της τουριστικής σεζόν. Θέλει πάρα πολλές συνέργειες και πολύ καλή συνεννόηση από όλους τους τομείς για να πετύχουμε αυτό το αποτέλεσμα. Ο επισκέπτης που θα κλείσει τις διακοπές του τον Οκτώβριο μήνα , θα θέλει η περιοχή που θα επιλέξει να μείνει , να είναι όπως θα ήταν και τον Ιούνιο η τον Σεπτέμβριο. Είναι πολύ σημαντικό να κατανοήσουμε ότι είναι πολύ σοβαρό κριτήριο για τον επισκέπτη η παροχή υπηρεσιών και πρέπει να του προσφέρουμε στο ακέραιο αυτά που θα τον καλύψουν. Η επέκταση της τουριστικής σεζόν δεν μπορεί να γίνει από την μία στιγμή στην άλλη και για μεγάλο διάστημα , πρέπει κάθε χρόνο να επεκτείνεται σιγά σιγά και θεωρώ ότι είναι ποιο εύκολο να γίνει προς το τέλος και αν θέσουμε μία σχετική στρατηγική, σίγουρα όλοι θα ακολουθήσουν και όλες οι αεροπορικές. Πρέπει να γίνει η αρχή και αν γίνει με επιτυχία, σίγουρα θα ακολουθήσουν και οι υπόλοιποι».
Στην προβολή των τοπικών προϊόντων στους τουρίστες: « Σε κάποια πράγματα όντως πρέπει να γίνει μια προσπάθεια και είμαι υπέρ του να γίνονται οι προσπάθειες συλλογικά. Για το κρασί τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει κάποια βήματα από τον ΣΟΚ, υπάρχουν πάρα πολλά οινοποιεία πλέον που είναι επισκέψιμα και γίνονται από την ιδιωτική πρωτοβουλία προσπάθειες. Το θέμα της γαστρονομίας και η Τουριστική Επιτροπή το προωθεί με τις εβδομάδες γαστρονομίας επενδύοντας πάνω σ αυτό το κομμάτι. Η Κεφαλονιά έχει εξαιρετικούς παραγωγούς και με μία σωστή στρατηγική αν αναδείξουμε αυτούς τους παραγωγούς, σίγουρα το νησί θα αποκομίσει ένα σημαντικό όφελος, γιατί είναι και η ταυτότητα μας».
Στην εικόνα που υπάρχει αυτή την στιγμή για την σεζόν του 2024: « Επικρατεί μια συγκρατημένη αισιοδοξία λόγω των όσων γίνονται γύρω μας γεωπολιτικά και της ακρίβειας. Αυτό που έχουμε ως δεδομένο αυτή τη στιγμή, είναι ότι ειδικά από την Βρετανική αγορά που είναι και η βασική μας αγορά, υπάρχει μία αύξηση της τάξης του 15%, τα αεροπορικά slots είναι ίδια με πέρυσι και προστίθενται συνεχώς , οπότε τα μηνύματα είναι αισιόδοξα. Οι κρατήσεις συνεχίζονται με σταθερό ρυθμό και αυτό είναι θετικό. Συνεχώς αναζητούμε νέες αγορές , όμως οι κλίνες στην Κεφαλονιά είναι περιορισμένες και αν ανοιχτούμε σε μία άλλη αγορά θα πρέπει να αφαιρέσουμε από την Αγγλική, κάτι που δεν είναι εφικτό, γιατί ο Άγγλος πελάτης είναι ένας καλός πελάτης. Αν αναλογικά γινόντουσαν οι κατάλληλες επενδύσεις , θα υπήρχε έδαφος για να ανοίξει μία νέα αγορά αφού θα τις εξασφαλίζαμε το μίνιμουμ των κλινών που θα ήθελε. Δεν μπορεί μία αγορά να βασιστεί στην βραχυχρόνια μίσθωση».
Ο κ Κατσούρης επιπρόσθετα αναφέρθηκε και στις προσπάθειες που γίνονται με τις αγορές της Γερμανίας, της Γαλλίας , της Ολλανδίας.
Κάνοντας μία αποτίμηση της κρουαζιέρας, ο κ Κατσούρης ανέφερε ότι οι προοπτικές είναι καλές, επισημαίνοντας ότι θα πρέπει να γίνουν κάποιες δράσεις ούτως ώστε η εικόνα τις Κεφαλονιάς να είναι ελκυστική και να παρέχει τις ανάλογες υπηρεσίες, με έναν στοχευμένο σχεδιασμό.
Ακολουθεί το ηχητικό της συνέντευξης.