Μ.Βεργωτή: ‘’Σημαντική η ''Σύμπραξη Τουρισμού Κεφαλονιάς’’, ενισχύει το Βrand Νame του νησιού''

Τελευταία ενημέρωση: Τετάρτη, 20 Μαρτίου 2024 08:35

Μ.Βεργωτή: ‘’Σημαντική η ''Σύμπραξη Τουρισμού Κεφαλονιάς’’, ενισχύει το Βrand Νame του νησιού''

Συνέντευξη στον Inkefalonia Radio 89,2 

Στην εκπομπή “Μέρα Μεσημέρι” στον Inkefalonia 89,2 με τούς δημοσιογράφους Γιώργο Χαλαβαζή και Ελευθερία Κουλουριώτου, μίλησε η υπεύθυνη Δημοσίων σχέσεων της Τουριστικής Επιτροπής του Δήμου Αργοστολίου Μαρίνα Βεργωτή, για την παρουσίαση της Σύμπραξης Τουρισμού Κεφαλονιάς που θα λάβει χωρά σήμερα Τρίτη 19 Μαρτίου και ώρα 18:00 στο Δημοτικό Θέατρο Αργοστολίου «Κέφαλος».

Για την '''Σύμπραξη Τουρισμού Κεφαλονιάς'' με τη συμμετοχή όλων των Δήμων, της FRAPORT, ΕΟΤ, AEGEAN και Φορέων , η κ Βεργωτή ανέφερε: « Είναι μία δράση που ξεκίνησε από το 2020 με τους 3 Δήμους της Κεφαλονιάς, για να βρούμε μια κοινή προβολή για την Κεφαλονιά. Ξεκινώντας κάναμε συνεργασία με την Marketing Greece και τα τελευταία χρόνια από κοινού και οι τρεις Δήμοι με το Επιμελητήριο και την Ένωση Ξενοδόχων Κεφαλονιάς και Ιθάκης χαράζουμε μαζί στρατηγική για το πώς θα προβάλλουμε την Κεφαλονιά. Τώρα πλέον αυτή η συνεργασία έχει ωριμάσει και έχει δημιουργήσει συνθήκες κατάλληλες που μπορούμε να παίρνουμε και άλλους εταίρους και μπαίνουν σ αυτή την κοινή προσπάθεια η FRAPORT , η AEGEAN και ο ΕΟΤ.

Η συνέπεια και η συνέχεια των προηγούμενων χρόνων έπεισαν τους νέους εταίρους να μπουν στην διαδικασία, αναγνωρίζοντας ότι οι δράσεις των τριών Δήμων με τους τοπικούς φορείς γίνονται από κοινού και που πολύ λίγοι Δήμοι σε άλλες περιοχές έχουν καταφέρει να προβάλλουν από κοινού τον προορισμό τους.

Η συνεργασία της FRAPORT στην κοινή προβολή αφορά σε ανοίγματα σε νέες αγορές , δηλαδή οι δράσεις που κάνουμε για να προβάλουμε στο εξωτερικό, θα γίνονται σε συνεργασία και με την FRAPORT.

Ο σχεδιασμός θα είναι από κοινού, όλοι οι εταίροι συμμετέχουν οικονομικά και αναλόγως με τον τομέα του καθενός , θα στοχεύουμε στην αντίστοιχη κατεύθυνση στην προβολή για να βοηθήσουμε συνολικά το νησί.

Είναι σημαντική αυτή η σύμπραξη, γιατί μαζί με τους Δήμους της Κεφαλονιάς και με το brand name της Κεφαλονιάς , το οποίο αυτή τη στιγμή θέλουμε να το μεγαλώσουμε και να δημιουργήσουμε μεγάλη αναγνωρισιμότητα, μπαίνουνε δίπλα brand όπως η FRAPORT, η AEGEAN, που έχουνε πενταπλάσια και δεκαπλάσια αναγνωρισιμότητα, ως χορηγοί σε στενευμένες δράσεις».

Όσον αφορά τις συναντήσεις –ενημερώσεις για την άμβλυνση της του τουριστικής περιόδου που έλαβαν χώρα το προηγούμενο διάστημα στην Κεφαλονιά , σημείωσε ότι έγινε ενημέρωση για τις δράσεις των τριών Δήμων που έχουν γίνει από κοινού σε όλους τους Δήμους , πληροφόρησε ότι για το 2024 δεν θα υπάρξει μεγάλη απόκλιση στον χρόνο της τουριστικής περιόδου, όμως μπήκαν οι βάσεις για το μέλλον.

Κλείνοντας η κ Βεργωτή ,έδωσε το στίγμα της κοινής και άοκνης προσπάθειας για την προβολή της Κεφαλονιάς και κάλεσε τους εμπλεκόμενους με τον τουρισμό να παρακολουθήσουν την παρουσίαση της Σύμπραξης Τουρισμού Κεφαλονιάς που θα λάβει χωρά σήμερα Τρίτη 19 Μαρτίου και ώρα 18:00 στο Δημοτικό Θέατρο Αργοστολίου «Κέφαλος».

Ακολουθεί το ηχητικό της συνέντευξης.

{https://soundcloud.com/user-46829938/nkefalonia-892-19-3-2024?si=c7c79827a92b42bfadb91cae69cd2d88&utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing}




336 X 280

16122257999808197650 2

 

 

00 inkefalonia general ad 300X250