Τι κοιτάζει πρώτα ένας ταξιδιώτης στο ξενοδοχείο που θα κλείσει;
Η πολυτέλεια ή ακόμα και το πόσο ήσυχο είναι ένα δωμάτιο μπαίνουν σε δεύτερη μοίρα όταν κάποιος κάνει κράτηση για ένα κατάλυμα.
Τι κι αν το προσωπικό του ξενοδοχείου είναι φιλικό και το δωμάτιο πεντακάθαρο; Το πρώτο πράγμα που ενδιαφέρει τους ταξιδιώτες όταν κάνουν κράτηση δωματίου σ΄ένα ξενοδοχείο, είναι το δωρεάν Wifi. Σύμφωνα με την εφημερίδα "Daily Mail" που επικαλείται έρευνα αλυσίδας ξενοδοχείων στο Λονδίνο, η πολυτέλεια ή ακόμα και το πόσο ήσυχο είναι ένα δωμάτιο μπαίνουν σε δεύτερη μοίρα όταν κάποιος κάνει κράτηση για ένα κατάλυμα. Αυτό που μπορεί να χαλάσει ένα ωραίο διήμερο των ταξιδιωτών, δεν είναι το κρύο δωμάτιο, το αγενές προσωπικό του ξενοδοχείου ή η φασαρία στο δρόμο που βρίσκεται το κατάλυμα, αλλά το να μην υπάρχει δωρεάν πρόσβαση στην ασύρματη επικοινωνία.
Όπως προκύπτει από την έρευνα της αλυσίδας ξενοδοχείων "Amba Hotel", το 67% των ταξιδιωτών το πρώτο πράγμα που ζητούν είναι δωρεάν Wifi καθώς το μόνο που τους ενδιαφέρει, είναι να μπορούν να έχουν - χωρίς επιβάρυνση - πρόσβαση στα social media προκειμένου να μην είναι αποκομμένοι από τον ηλεκτρονικό κόσμο της ενημέρωσης και τους φίλους που έχουν αποκτήσει στο Ιντερνέτ.
Την ίδια ώρα, το 65% υποστηρίζει ότι η τοποθεσία που βρίσκεται ξενοδοχείο παίζει σημαντικό ρόλο στην επιλογή ενός καταλύματος.
Στη λίστα με τις σημαντικότερες ανέσεις που θα πρέπει να πληροί ένα τέλειο ξενοδοχείο, είναι η δωρεάν πρόσβαση στο Wifi (το 67% των πολιτών). Σύμφωνα με την βρετανική εφημερίδα, το 58% αυτών που ζητούν δωρεάν πρόσβαση στην ασύρματη επικοινωνία το χρησιμοποιούν για να ελέγχουν τα social media, το 54% για να έχουν μία εικόνα που βρίσκεται το καθετί που θέλουν να επισκεφθούν, το 49% για να στέλνουν αλλά και να λαμβάνουν emails, το 43% για να ενημερώνονται από τους ταξιδιωτικούς πράκτορες και το 31% για να κάνουν κλήσεις μέσω "Skype".
H έρευνα που διεξήχθη σε δείγμα χιλίων ταξιδιωτών έδειξε πως , πως εκτός από το δωρεάν Wifi και την τοποθεσία που βρίσκεται το ξενοδοχείο, το 34% ζητούν γρήγορη ασύρματη επικοινωνία ,άλλο ένα 34% να βρίσκεται το ξενοδοχείο κοντά σε ταξιδιωτικό πρακτορείο και τέλος το 26% να μπορεί να προσφέρει στους ένοικους του ξενοδοχείου ένα καλό μπαρ και εστιατόριο.
"Την τάση αυτή φαίνεται πως έχουν "μυριστεί" οι ξενοδόχοι και στην διαφήμιση των δωματίων τους, πολλοί απ΄αυτούς διευκρινίζουν πως υπάρχει δωρεάν ασύρματη επικοινωνία", επισημαίνει η Μπελίντα Άτκινς, διευθύντρια της νέας αλυσίδας ξενοδοχείων. "Το δωρεάν και γρήγορο Wifi αναδεικνύεται τόσο σημαντικός παράγοντας για τους ταξιδιώτες όσο ένας καλός ύπνος. Με βάση τις σύγχρονες εργασιακές συνθήκες, οι ξενοδόχοι οφείλουν να προσαρμόζονται στις απαιτήσεις των ταξιδιωτών. Εξάλλου, υπάρχουν και κάποιοι απ΄ αυτούς που δεν θέλουν να χρησιμοποιούν το Wifi μόνο για την εργασία τους αλλά και για να έχουν πρόσβαση σε ιστοσελίδες γνωριμιών".
Πηγή: protothema.gr