Κρίση στον Τουρισμό: Χωρίς βάση και λογική τα όσα γράφονται για την Κεφαλονιά
Εν μέσω πανδημίας του Κορονοϊού, η οποία εδώ και σχεδόν 16 μήνες έχει φέρει τα πάνω κάτω στον παγκόσμιο τουρισμό, δυστυχώς στο νησί μας υπερισχύει η φθηνή πολιτική κριτική μη γνωρίζοντας τις συνέπειες, από ανθρώπους που δεν είναι καν επαγγελματίες του τουρισμού.
Διότι αν ήταν επαγγελματίες του τουρισμού, φυσικά και θα γνώριζαν τις συνέπειες που προκαλούν τέτοιου είδους ενέργειες και πόσο καταστροφικές μπορεί να είναι αυτές για το νησί μας!
Το πρόβλημα αυτό μεγαλώνει, όταν ειδικά αυτές οι κριτικές δημοσιεύονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και αναπαράγονται συνεχώς, χωρίς να έχουν καμία απολύτως βάση και λογική.
Ας δούμε όμως τα πράγματα λίγο πιο συγκεκριμένα και ας ξεκινήσουμε με το τι συμβαίνει στην γειτονική Ζάκυνθο & την Κέρκυρα
Τουρισμός: Η απουσία Βρετανών τουριστών «μαράζωσε» τη Ζάκυνθο – Οι μισές επιχειρήσεις κλειστές
Ζάκυνθος: Βρετανική νάρκη στον τουρισμό – «Βουλιάζουν» οι κρατήσεις και οι αισιόδοξες σκέψεις
Νέα «ψυχρολουσία» για τον τουρισμό της Κέρκυρας η απόφαση Τζόνσον
Να δώσουμε και μια ματιά στα νούμερα βάση τα επίσημα στοιχεία της Fraport για τα αεροδρόμια της Κεφαλονιάς της Κέρκυρας και της Ζακύνθου
2019 | ΠΤΗΣΕΙΣ
ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ 543
ΖΑΚΥΝΘΟΣ 1222
ΚΕΡΚΥΡΑ 2244
Συνεπώς, από τα παραπάνω βλέπουμε πως οι διαπιστώσεις για την πορεία του τουρισμού στην Κεφαλονιά, φέτος δικαιολογούνται απολύτως αναλογικά και από τα νούμερα των προηγούμενων ετών!
Μην αναρωτιέστε λοιπόν τι δεν έγινε σωστά για την φετινή χρονιά!
Τα πράγματα θα εξελιχθούν και θα πάρουν το δρόμο τους ανάλογα με το πώς θα εξελιχθεί η πανδημία. Αυτό πρέπει να κρατήσουμε και όχι να επιρρίπτουμε ευθύνες δεξιά και αριστερά!
Η Τουριστική Επιτροπή του Δήμου Αργοστολίου αποτελείται στην σύνθεσή της από τους πλέον καταξιωμένους επαγγελματίες του Τουρισμού, σε συνεργασία με την Ένωση Ξενοδόχων και Ενοικιαζόμενων Δωματίων και όλους τους φορείς και πραγματικά το έργο που γίνεται αυτή την στιγμή είναι πρωτόγνωρο, καθώς κανένας άλλος Δήμο της Ελλάδας δεν έχει κάνει τόσες ενέργειες σε διάστημα δύο ετών:
I love Kefalonia
Διαχείριση και προώθηση ιστοσελίδας & social media
Διαφημιστική Προβολή - Συμφωνία με Marketing Greece
Δημιουργία Δικτύου Μονοπατιών - Path of Greece
Συνεργασία με το Ιόνιο Πανεπιστήμιο για έρευνα συμπεριφοράς καταναλωτή
Ανάθεση σε γραφείο δημοσίων σχέσεων την προώθηση της Κεφαλονιάς στην Γερμανική Αγορά
Συμμετοχή σε διαδικτυακές εκθέσεις Τουρισμού
Συνεχής διάλογος & επαφές με Αεροπορικές Εταιρείες
Και πολλά άλλα…
Επίσης πολύ εύκολα μπορείτε να δείτε και να συγκρίνετε στο παρελθόν ποιες ενέργειες έχουν υλοποιηθεί τα προηγούμενα χρόνια και κάτω από αυτές τις πρωτόγνωρες συνθήκες!
Με λίγα λόγια, καλό θα είναι να αναγνωρίζουμε την προσπάθεια που γίνεται εδώ στην Κεφαλονιά από τους ανθρώπους του τουρισμού.
Βλέποντας κοντόφθαλμα ή εθελοτυφλώντας το μόνο που καταφέρνουμε είναι να μεγιστοποιούμε ένα πρόβλημα που στην βάση του δεν αφορά την Κεφαλονιά, αλλά είναι συνέπεια μιας παγκόσμιας κρίσης στην τουριστική βιομηχανία ελέω της αναπάντεχης πανδημίας, αλλά και των αμφιλεγόμενων πολιτικών επιλογών χωρών, όπως η Μεγάλη Βρετανία, που είχαν κυρίαρχη θέση στην «τουριστική πίτα» της Ελλάδας και της Κεφαλονιάς.
O σκεπτόμενος