Ιων Λιναρδάτος: “Γίνεται μία μεγάλη προσπάθεια οι Γερμανοί να μάθουν την Κεφαλονιά!”

Τελευταία ενημέρωση: Πέμπτη, 08 Ιουλίου 2021 10:21

Ιων Λιναρδάτος: “Γίνεται μία μεγάλη προσπάθεια οι Γερμανοί να μάθουν την Κεφαλονιά!”

Στην εκπομπή “Μέρα Μεσημέρι” στον Inkefalonia 89,2 με τον Γιώργο Χαλαβαζή Ελευθερία Κουλουριώτου, μίλησε ο εκπρόσωπος της εταιρείας δημοσίων σχέσεων «Lion Communications» Ίων Λιναρδάτος, συνοψίζοντας τα της συνεργασίας του με την Τουριστική Επιτροπή του Δήμου Αργοστολίου για την προώθηση της Κεφαλονιάς στη Γερμανική αγορά.

“Η απόφαση να ανοιχτεί η Κεφαλονιά προς την Γερμανική αγορά έγινε απο την Τουριστική Επιτροπή και όταν ενημερώθηκα απο μία συνέντευξη τους ότι θέλουν να ανοιχτούν στην Γερμανική αγορά,μπήκα σε επαφή μαζί τους και τους είπα ότι αφού εγώ είμαι απο αυτό το επάγγελμα και τώρα μένω εδώ,θα μπορούσα να τους βοηθήσω.

Αυτό που κάναμε τον προηγούμενο χειμώνα ήταν να αποφασίσουμε μία στρατηγική,γιατί δημόσιες σχέσεις δεν γίνονται αν δεν ξέρεις πρώτα τι θέλεις να πείς και σε ποιόν θέλεις να το πείς.

Πρέπει πρώτα να συμφωνήσεις τι είναι τα target group από την Γερμανία που θέλουμε και με ποια θέματα θα τους προσελκύσουμε.

Με την Τουριστική Επιτροπή κάναμε όπως πιστεύω εγώ,μια πάρα πολύ καλή στρατηγική,κάναμε το Brand positioning, βρήκαμε ένα Tag line για την Κεφαλονιά το You want to stay forever και το πιο σημαντικό είναι η ερώτηση, γιατί να έρθει κάποιος στην Κεφαλονιά και να μην έρθει σε ένα άλλο νησί. Τι είναι το ιδιαίτερο.

Η Κεφαλονιά είναι άγνωστη στη Γερμανία,η Κέρκυρα και η Ζάκυνθος είναι γνωστές.

Γίνεται μια προσπάθεια για να μας μάθουν και αυτή είναι η δυσκολία σ αυτό το θέμα,γιατί δεν είναι ότι εγώ μιλάω με δημοσιογράφους και τους λέω ελάτε εδώ στην Κεφαλονιά, πρώτα απ΄όλα πρέπει να τους πω ότι υπάρχει η Κεφαλονιά.

Πρέπει να τους εξηγήσω ότι είναι ένα μεγάλο νησί,ότι έχουμε και αεροδρόμιο, δηλαδή ξεκινάμε απο τα βασικά.

Ο τουρισμός απο τη Γερμανία έχει αλλάξει τα τελευταία πέντε με δέκα χρόνια και αυτό που ψάχνουν πιο πολύ είναι η φύση. Είναι φυσιολάτρες.

Η φύση είναι ένα απο τα δύο μεγάλα θέματα που θα χουμε φέτος για την Κεφαλονιά,είναι η φύση και η γαστρονομία.

Το καλό με τους Γερμανούς τουρίστες είναι ότι βγαίνουν πιο πολύ έξω απο τα ξενοδοχεία απο ότι οι Άγγλοι και αυτό θα κάνει καλό στην Κεφαλονιά,γιατί θα χαλάσει τα χρήματα του σε πολλά μέρη στο νησί.”

Όσον αφορά την στρατηγική που ακολουθεί για την προβολή της Κεφαλονιάς στην Γερμανική αγορά,ο κ.Λιναρδάτος ανέφερε:

“Η στρατηγική μου είναι σε δύο πλευρές,η μία είναι τα sosial media,ειδικά τα blog,ήδη είχαν έρθει πέρυσι δύο blogger και αυτό που βγάλανε ήταν πάρα πολύ ωραίο κείμενο,περιγράψανε όλες τις παραλίες,που να φάει ο κόσμος...όλα.

Δίπλα από τους απο τους blogger έχουμε τους κλασικούς δημοσιογράφους που θα έρθουν τώρα.

Η πιο καλή διαφήμιση είναι να καλέσουμε blogger και δημοσιογράφους εδώ,γιατί εγώ δεν μπορώ να περιγράψω την ομορφιά στο τηλέφωνο η να στείλω μόνο φωτογραφίες.

Είχαμε προγραμματίσει οι δημοσιογράφοι να έρθουν την Άνοιξη,αλλά λόγω πανδημίας δεν μπορούσαν,τέλος Ιουλίου θάρθουν οι πρώτοι,έως τον Σεπτέμβριο θάρθουν 10.

Αυτό που βρίσκω πάρα πολύ καλό είναι ότι θα έχουμε και την Frankfurter Allgemeine Zeitoung στην Κεφαλονιά η οποία πουλιέται σ όλη την Γερμανία και είναι μια απο τις πιο σπουδαίες εφημερίδες της Γερμανίας. Ο δημοσιογράφος θέλει να κάνει μια σελίδα αφιέρωμα για την Κεφαλονιά.

Θα μείνει μία εβδομάδα,θα συναντήσει κόσμο,θα μάθει για την ιστορία,δεν θα καλύψει μόνο τις φυσικές ομορφιές.

Αν κάνεις μία σελίδα διαφήμιση στην Frankfurter Allgemeine Zeitoung είναι περίπου 88.000 ευρώ,δηλαδή η αξία απο ένα τέτοιο άρθρο είναι περίπου 80.000.

Τέλος, στην ερώτηση εάν έχει αρχίσει να ενδυναμώνεται το ενδιαφέρον της Γερμανικής αγοράς για την Κεφαλονιά, απάντησε:

“Το θέμα με τις πτήσεις είναι θέμα για όλη την Κεφαλονιά αλλά ειδικά απο την Γερμανική αγορά,πρέπει να καταλάβουμε ότι λόγω πανδημίας,υπάρχει πρόβλημα.

Η easyJet που είχε προγραμματίσει 4 πτήσεις την εβδομάδα απο το Βερολίνο πέρυσι,έμεινε με μία και φέτος δεν έχουμε καμία,πρέπει να καταλάβουμε ότι υπάρχουν αροπορικές εταιρείες οι οποίες έχουν μεγάλο πρόβλημα.

Η easyJet είχε την χειρότερη χρονιά της ιστορίας της,δεν θα πάει λοιπόν σε ένα νησί που ακόμα δεν είναι τόσο γνωστό στην Γερμανική αγορά.

Γι αυτό πρέπει να δουλέψουμε μαζί,σ αυτό που κάνει η Ένωση Ξενοδόχων και το αεροδρόμιο που μιλάνε με τις αεροπορικές εταιρείες και η δικιά μου δουλειά θα βοηθήσει,γιατί αν δούν οι αεροπορικές εταιρείες ότι γίνεται διαφήμιση για την Κεφαλονιά,θα καταλάβουν ότι ο κόσμος θέλει να πάει στην Κεφαλονιά.

Αυτό βέβαια δεν γίνεται απο μέρα σε μέρα.

Δεν έχω δει Γερμανό που έρχεται πρώτη φορά στην Κεφαλονιά γιατί έχω και φίλους που έρχονται, να μην έχει ενθουσιαστεί. Το νησί έχει κάτι τόσο μαγικό,που άμα έρθει εδώ ο κόσμος,το επόμενο θα το κάνει το νησί μόνο του.”

Κλείνοντας ο κ. Λιναρδάτος επεσήμανε ότι η προσπάθεια της Τουριστικής Επιτροπής του Δήμου Αργοστολίου και η απόφαση της για την Γερμανική αγορά είναι πάρα πολύ σωστή και έξυπνη γιατί χρειάζεται μία δεύτερη αγορά.

Με γνώμονα ότι οι Γερμανοί αγαπούν πάρα πολύ την Ελλάδα και οι περισσότεροι τουρίστες που έρχονται για διακοπές στη χώρα μας είναι απο τη Γερμανία,είναι καιρός όπως είπε να πάμε αυτό το δρόμο και το μόνο που θέλει είναι υπομονή γιατί δεν γίνονται κάποια πράγματα απο την μια στιγμή στην άλλη.”

Ακολουθεί το ηχητικό της συνέντευξης

{https://soundcloud.com/user-46829938/linardatos-892}




336 X 280

16122257999808197650 2

 

 

00 inkefalonia general ad 300X250