Μετά το Δήμο Αργοστολίου, και η Σάμη προχωρά σε σύμβαση με τη MARKETING GREECE

Δημοσιεύτηκε: Τρίτη, 07 Σεπτεμβρίου 2021 11:37

Μετά το Δήμο Αργοστολίου, και η Σάμη προχωρά σε σύμβαση με τη MARKETING GREECE

Ο Δήμος Σάμης σε συνεργασία και συνεννόηση πάντα με τους άλλους Δήμους της Κεφαλονιάς, υπέγραψε σύμβαση με την Marketing Greece στα πλαίσια της ενιαίας τουριστικής προβολής της Κεφαλονιάς. Σύμφωνα με το σχέδιο της τουριστικής προβολής του Δήμου για το 2021 το κύριο μέσο προβολής του προορισμού είναι το διαδίκτυο μέσω στρατηγικά στοχευμένης καμπάνιας που θα αναδεικνύει τα μοναδικά χαρακτηριστικά, τον ιδιαίτερο χαρακτήρα και την αυθεντικότητα της Κεφαλονιάς σε αγορές στόχους του διεθνούς αγοραστικού κοινού. Με πρωτότυπο υλικό (βίντεο, φωτογραφίες, ιστορίες - άρθρα) που εμπνέει τον ταξιδιώτη με την τεχνική του storytelling. Θα αναδειχθούν το τουριστικό προϊόν και η ποικιλία των εμπειριών που προσφέρει ο προορισμός στον επισκέπτη.

Ειδικότερα, η σύμβαση περιλαμβάνει:

Ανάπτυξη ταξιδιωτικού περιεχομένου

  • Δημιουργία travel content (βίντεο, φωτογραφίες, ιστορίες - άρθρα) που θα παρουσιάζει με δημιουργικό τρόπο τις ιστορίες και εμπειρίες του προορισμού στο ταξιδιωτικό κοινό.
  • Δημιουργία ενός ταξιδιωτικού άρθρου «A foodie’s Guide to Kefalonia» στο περιβάλλον του DiscoverGreece.com σε 8 γλώσσες, το οποίο θα συγκεντρώνει και θα αναδεικνύει τις αυθεντικές γαστρονομικές (culinary) εμπειρίες του προορισμού.
  • Παραγωγή οπτικοακουστικού υλικού: Δημιουργία travel content με παραγωγή φωτογραφικού υλικού και social media videos για τον προορισμό από ομάδα φωτογράφων / κινηματογραφιστών, με σκοπό την αξιοποίηση του στην καμπάνια.

Προβολή

  • Προβολή στο Discovergreece.com:

Προβολή της Κεφαλονιάς στην αρχική σελίδα του Discovergreece.com και σε εσωτερικές σελίδες με σχετικό περιεχόμενο. Συγκεκριμένα, προβολή περιεχομένου που θα δημιουργηθεί για την Κεφαλονιά στην αρχική σελίδα του Discovergreece.com, σε κεντρική ενότητα που προτείνει επιλεγμένες εμπειρίες και προορισμούς στο ταξιδιωτικό κοινό.

  • Social Media Καμπάνια:

Στοχεύοντας στο Dreaming στάδιο του Travel Cycle του σύγχρονου ταξιδιώτη, υλοποίηση Social Media promotion για την Κεφαλονιά στα Social Media του Discovergreece.com. Η προβολή θα περιλαμβάνει το Travel Article «Α foodie’s Guide to Kefalonia» και το οπτικοακουστικό υλικό (short-form videos & photos) που θα δημιουργηθούν για την Κεφαλονιά, μέσω posts σε Instagram, Facebook και Twitter, που θα αναδεικνύουν το τουριστικό προϊόν του προορισμού στο διεθνές ταξιδιωτικό κοινό.

 

Από το Γραφείο Τύπου




336 X 280

16122257999808197650 2

 

 

00 inkefalonia general ad 300X250