Ν. Φραντζής για e-argostoli: «Η υπηρεσία κερδίζει την εμπιστοσύνη των πολιτών! Από τα 989 αιτήματα, έχουν ήδη διεκπεραιωθεί τα 941!
Άκρως κατατοπιστικός και διαφωτιστικός, ήταν ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου Αργοστολίου Νίκος Φραντζής, απαντώντας στην ερώτηση του επικεφαλής της παράταξης της ελάσσονος αντιπολίτευσης του Δήμου Αργοστολίου, Αλέξανδρου Παντελειού, σχετικά με την λειτουργία της υπηρεσίας e-Argostoli.
Ο κ. Φραντζής ανέφερε αρχικά πως τα πρώτα συμπεράσματα από την λειτουργία της πλατφόρμας είναι άκρως εντυπωσιακά:
Οι πολίτες υποδέχθηκαν την εφαρμογή με μεγάλη ικανοποίηση και αποδοχή.
Συνήθως – μετά την υλοποίηση αιτήματός τους- επαναλαμβάνουν την επικοινωνία μαζί μας για να Ευχαριστήσουν…
Μέχρι τις 17/09/2021 ώρα 10.23’
Έχουν υποβληθεί : 989 Αιτήματα,
Έχουν Ολοκληρωθεί : 941 ( το 95,5%),
Σε διαδικασία Ανάθεσης είναι 35 Αιτήματα,
Προς διεκπεραίωση είναι 4 Αιτήματα,
Δεν έγιναν 7 Αιτήματα,
Έχουν υποβληθεί ξανά 2 Αιτήματα,
Χρονίζουν (>2 μήνες) 2 Αιτήματα,
Ανοικτά παραμένουν 39 Αιτήματα
Μέσος Χρόνος Ημερήσιων Αναφορών : 9
Μέσος Χρόνος Διεκπαιρέωσης: 1 Ημέρα.
Τόνισε παράλληλα πως : « Στατιστικά Στοιχεία – όπως ισχύει για όλες τις εφαρμογές στο Διαδίκτυο – δεν αλιεύονται από τους χρήστες αλλά μόνο από τους Διαχειριστές. Εντούτοις, οι πολίτες όταν επισκέπτονται το Γραφείο Υποδοχής μπορούν στην υφιστάμενη γιγαντοοθόνη να βλέπουν και στατιστικά στοιχεία …
Έχουν καταχωρηθεί (για την περίοδο 18/8-17/09 (1ος μήνας Πλήρους Λειτουργίας) με τους κατωτέρω, εφικτούς από τη λειτουργία της εφαρμογής τρόπους,
Συνολικά 279 Αιτήσεις εκ των οποίων:
140 Ενδοϋπηρεσιακά (μέσω αναφοράς πολιτών στην υπηρεσία καθ/τας)
106 μέσω της Γραμμής Δημότη,
33 μέσω Web
Η αναβάθμιση της ιστοσελίδας του Δήμου και η Πλατφόρμα Διαβούλευσης βρίσκεται σε στάδιο εξέλιξης και θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι τη λήξη της σύμβασης στις 31/01/2022
Το κόστος για αναβάθμιση-συντήρηση της εφαρμογής θα κυμανθεί περί τα 1.500-2.000 ευρώ ετησίως.
Ως συμπέρασμα ο κ. Φραντζής κατέληξε στο εξής: «Η λειτουργία της Υπηρεσίας κερδίζει ολοένα και περισσότερο την εμπιστοσύνη των πολιτών. Αξίζει να επισημανθεί ότι την εβδομάδα 13/9-17/9 (τελευταία εβδομάδα εξεταζόμενης περιόδου) τόσο ο Μέσος Όρος Ημερήσιων Αναφορών έχει αυξηθεί (11,6) που σημαίνει ότι η αποδοχή διευρύνεται όσο και ο Μέσος χρόνος Διεκπεραίωσης έχει διαμορφωθεί σε μόλις 18 ώρες!
Αυτό αποτελεί απόδειξη της άρτιας, αποτελεσματικής, συγκροτημένης και αποτελεσματικής δουλειάς που κάνει η Διεύθυνση καθαριότητας και τα στελέχη της.
Μέλημά μας είναι οι παρεχόμενες υπηρεσίες μέσω της εφαρμογής e-argostoli να επεκταθούν και σε άλλα θέματα που απασχολούν τον πολίτη, μέλημά μας είναι να φέρνουμε τον πολίτη κοντύτερα στο δήμο και το δήμο να ανταποκρίνεται στα αιτήματα των πολιτών με τρόπο γρήγορο και προπάντων αποτελεσματικό".
Τέλος ο κ. Φραντζής συνεχάρη και ευχαρίστησε, τόσο τον διευθυντή της υπηρεσίας, τον προϊστάμενο και τους εργαζόμενους που «τρέχουν» πίσω από τα προβλήματα των πολιτών μέσα σε 18 ώρες. Αίτημα πολίτη ικανοποιήθηκε μέσα σε 45 λεπτά! "Την ώρα που έδωσε το αίτημα ο πολίτης, γνώριζε αυτός που έλαβε το αίτημα ότι το συνεργείο αλλαγής λαμπτήρων ήταν στις Λαϊκές Κατοικίες. Αποτέλεσμα, μέχρι να κλείσει το τηλέφωνο να έχει γίνει αλλαγή της καμένης λάμπας!" ήταν τα λόγια του.
Γιώργος Χαλαβαζής