Οδηγίες βήμα προς βήμα: Πώς θα λύσετε προβλήματα της καθημερινότητας με το E-ARGOSTOLI
Ο Δήμος Αργοστολίου πριν από μερικούς μήνες ενεργοποίησε την υπηρεσία e-argostoli στο πλαίσιο της συνεργασίας του με τον πρωτοπόρο Δήμο Τρικκαίων.
Σκοπός της υπηρεσίας είναι η αποτελεσματικότερη διαχείριση αιτημάτων των Δημοτών για ζητήματα της καθημερινότητας.
Στα προς επίλυση ζητήματα περιλαμβάνεται μια αρκετά διευρυμένη θεματολογία , μεταξύ των οποίων συγκαταλέγεται η αποκατάσταση λαμπτήρων , ζημιών του οδοστρώματος η ακόμη και η καταγγελία για αδέσποτα ζώα συντροφιάς.
Για πρώτη φορά, οι Δημότες του Αργοστολίου , μπορούν να αιτηθούν την επίλυση ενός ζητήματος, χωρίς να χρειάζεται η διαμεσολάβηση παραγόντων του Δήμου..
Η υπηρεσία, εκτός της άμεσης επίλυσης ζητημάτων, επιτρέπει στο Δήμο να λειτουργεί με ιδανικό βαθμό διαχείρισης των ανθρώπινων πόρων του, ενώ επιτρέπει στη Δημοτική Αρχή να παρακολουθεί την αποτελεσματικότητα των υπηρεσιών της.
Το e-argostoli , λειτουργεί τόσο με τη μορφή ηλεκτρονικής πύλης, όσο και με τη μορφή τηλεφωνικής υποστήριξης με τη γραμμή Δημότη στο 2671026999, όσο και με τη μορφή υποδοχής δημοτών σε φυσικό χώρο , στο κιόσκι που έχει στηθεί πίσω από το Δημαρχείο Αργοστολίου.
Η τριπλή λειτουργία της υπηρεσίας στην ουσία δίνει τη δυνατότητα να την χρησιμοποιήσουν όλοι οι Δημότες, ακόμη και άτομα μεγαλύτερης ηλικίας, χωρίς ευκολία πρόσβασης στην τεχνολογία.
Τα στατιστικά αποτελεσματικότητας που ανακοινώνονται από τον Δήμο είναι εντυπωσιακά και δείχνουν ότι κάτι αλλάζει.
Έως τώρα έχουν υποβληθεί 6.176 αιτήματα, έχουν υλοποιηθεί τα 6.111 και βρίσκονται σε διαδικασία ανάθεσης 31 αιτήματα.
Με τον παρακάτω οδηγό σας παρουσιάζουμε βήμα προς βήμα τον τρόπο λειτουργίας της υπηρεσίας, και πως θα υποβάλλετε το δικό σας αίτημα , εύκολα , γρήγορα και οποιαδήποτε ώρα.
Αναφορά Προβλήματος/Αιτήματος Χωρίς εγγραφή χρήστη στην υπηρεσία (παρακάτω οδηγός και για εγγραφή στην υπηρεσία)
1) Μεταβαίνουμε στη σελίδα e-argostoli.gr
2) Κάνουμε κλικ στο Αναφορά Προβλήματος/Αιτήματος το οποίο βρίσκεται στην πάνω δεξιά γωνία της οθόνης.
3) Στη νέα σελίδα που θα ανοίξει, συμπληρώνουμε αρχικά τα βασικά στοιχεία επικοινωνίας μας
4) Στη συνέχεια, στο πεδίο «ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ» καλούμαστε να επιλέξουμε , την περιοχή μας καθώς και το αντικείμενο του αιτήματος.
Η ανάπτυξη των στοιχείων της κατηγορίας είναι δενδροειδής με τις παρακάτω διαθέσιμες επιλογές.
Επιλογές περιοχής :
- Δ.Ε. Αργοστολίου
- Δ.Ε. Ομαλών
- Δ.Ε. Λειβαθούς
- Δ.Ε. Ελειού Πρόννων
Και οι τέσσερις περιοχές έχουν ισάριθμες κεντρικές και υποκατηγορίες ζητημάτων προς επίλυση / αναφορά.
Κεντρικές κατηγορίες : |
Υποκατηγορίες |
Ηλεκτροφωτισμός |
|
Καθαριότητα |
|
Περιβάλλον & Πράσινο |
|
Βλάβες οδοστρωμάτων & υποδομών |
|
Πρωτογενής Τομέας |
|
Π.χ. αν θέλουμε να ζητήσουμε την αντικατάσταση ενός λαμπτήρα στο Αργοστόλι, επιλέγουμε αρχικά Δ.Ε. ΑΡΓΟΣΤΟΛΙΟΥ, στη συνέχεια , ΗΛΕΚΤΡΟΦΩΤΙΣΜΟΣ και τέλος ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΛΑΜΠΤΗΡΩΝ.
Όταν επιλέξουμε τις κατηγορίες το πεδίο "Κατηγορία" θα εμφανισθεί, όπως στην εικόνα παρακάτω.
5) Στη συνέχεια, στο πεδίο Περιγραφή πληκτρολογούμε ένα σχετικό κείμενο ώστε να βοηθήσουμε τις υπηρεσίες να εντοπίσουν το ζήτημα.
Εφόσον η διεύθυνση Δημότη ταυτίζεται με τη διεύθυνση του προβλήματος, όπως στο παράδειγμα μας, την πληκτρολογούμε και δεύτερη φορά.
Σε αντίθετη περίπτωση, πληκτρολογούμε την διεύθυνση του προβλήματος. Αυτό είναι χρήσιμο καθώς ένας Δημότης που κατοικεί στο Αργοστόλι, μπορεί να επισημάνει ακόμη και μια καμένη λάμπα στη Λειβαθώ ή οπουδήποτε αλλού.
6) Αμέσως μετά τη συμπλήρωση της διεύθυνσης, η υπηρεσία, δίνει τη δυνατότητα επιλογής της διεύθυνσης και στο χάρτη.
Στο κόκκινο πλαίσιο, όπως φαίνεται στην εικόνα παρακάτω, μπορούμε να πληκτρολογήσουμε τη διεύθυνση, και πατώντας Enter, το σύστημα να μας μεταφέρει στη δηλωθείσα διεύθυνση.
Ο χάρτης μπορεί να προβληθεί και σε δορυφορική απεικόνιση , όπου μπορούμε να εντοπίσουμε ευκολότερα τη θέση , ενώ μπορούμε να μεταφέρουμε την κόκκινη κουκίδα στο ακριβές σημείο. Για ενεργοποίηση της δορυφορικής απεικόνισης, επιλέγουμε "Δορυφόρος".
7) Στο επόμενο στάδιο, έχουμε (προαιρετικά) τη δυνατότητα να αποστείλουμε μια σχετική φωτογραφία ώστε να γινει ακόμη πιο εύκολα κατανοητό το πρόβλημα.
8) Στο τελευταίο στάδιο καλούμαστε να επιλέξουμε ότι δεν είμαστε ρομπότ στο σύστημα αποτροπής spam και να πατήσουμε Αποστολή !
Αυτό ήταν !
Η διαδικασία που διαβάσατε παραπάνω , όπως επισημάναμε στην αρχή, αφορά την άμεση αποστολή μηνύματος χωρίς να πραγματοποιήσουμε εγγραφή (να γίνουμε μέλη) στην υπηρεσία.
Η πλήρης και αποτελεσματικότερη όμως λειτουργία της υπηρεσίας e-argostoli, γίνεται όταν ο Δημότης γίνει μέλος , συμπληρώνοντας μερικά βασικά στοιχεία του.
Προτείνουμε να γίνετε μέλη καθώς αυτό σας επιτρέπει μεταξύ άλλων :
- Την ευκολότερη παρακολούθηση διεκπεραίωσης του αιτήματος σας
- Την προβολή όλου του ιστορικού των αιτημάτων
- Την αποφυγή εκ νέου συμπλήρωσης των στοιχείων επικοινωνίας σας σε κάθε νέα υποβολή αιτήματος
Αναφορά Προβλήματος/Αιτήματος με εγγραφή χρήστη στην υπηρεσία
1) Μεταβαίνουμε στη σελίδα e-argostoli.gr
2) Κάνουμε κλικ στο Εγγραφή, το οποίο βρίσκεται στην πάνω δεξιά γωνία της οθόνης.
3) Πληκτρολογούμε τα στοιχεία επικοινωνίας μας καθώς και έναν κωδικό πρόσβασης. Το email μας και ο κωδικός πρόσβασης θα αποτελούν τα στοιχεία εισόδου μας στην υπηρεσία. Επιλέγουμε ότι δεν είμαστε ρομπότ και πατάμε το εικονίδιο "Εγγραφή"
4) Στη συνέχεια κάνουμε σύνδεση με την υπηρεσία (εαν δεν γίνει αυτόματα)
5) Αμέσως μετά τη σύνδεση μας ως μέλος της υπηρεσίας, αντικρίζουμε την παρακάτω οθόνη :
6) Επιλέγουμε Υποβολή νέας αναφοράς από το μενού στο αριστερό μέρος της οθόνης.
7) Αντικρίζουμε την ακόλουθη οθόνη στην οποία καλούμαστε να επιλέξουμε την κατηγορία του προβλήματος και την περιοχή.
8) Σε σύγκριση με τη διαδικασία υποβολής χωρίς εγγραφή χρήστη, όταν είμαστε μέλη , υπάρχει μια μικρή διαφοροποίηση ως προς την επιλογή των περιοχών.
Καλούμαστε να επιλέξουμε και δημοτική κοινότητα, μεταξύ των δημοτικών ενοτήτων.
9) Συμπληρώνουμε τα στοιχεία σχετικά με το πρόβλημα , και εφόσον το επιθυμούμε επισυνάπτουμε και σχετική φωτογραφία.
10) Στο τελευταίο στάδιο έχουμε τις τρεις ακόλουθες επιλογές. Αρκεί η "αποθήκευση και επιστροφή" για αποστολή του προβλήματος.
11) Ανά πάσα στιγμή, έχοντας κάνει σύνδεση με τα στοιχεία μας (email & κωδικός) μπορούμε να παρακολουθούμε τα αιτήματά μας, κάνοντας κλικ στο Ιστορικό αναφορών στο μενού αριστερά.
Κάθε αίτημα αποκτά μοναδικό κωδικό αιτήματος και αποστέλλεται στην αρμόδια υπηρεσία προς επίλυση.
Άμεση μετάβαση στο e-argostoli.gr
Επιμέλεια : Χρήστος Λαμπράκης
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.