Ο Δήμος Σάμης δημιουργεί υπηρεσία ανοιχτής γραμμής δημότη
Τη δημιουργία υπηρεσίας ανοιχτής γραμμής δημότη αποφάσισε ο Δήμος Σάμης. Αντικείμενο της υπηρεσίας θα είναι η τηλεπικοινωνιακή υποστήριξη του Δήμου για την παραλαβή και διαχείριση αιτημάτων, προβλημάτων και ερωτημάτων των δημοτών που άπτονται των αρμοδιοτήτων του Δήμου.
Οι εν λόγω υπηρεσίες θα παρέχονται από τρία άτομα του αναδόχου του έργου καθημερινά (εκτός αργιών) από Δευτέρα έως Παρασκευή, από τις 8:00 έως τις 16:00 πλην ειδικών περιπτώσεων, όπως ημέρες εκδήλωσης ακραίων καιρικών φαινομένων.
Οι υπηρεσίες θα περιλαμβάνουν τα ακόλουθα:
- Ανάπτυξη προκαθορισμένων τυποποιημένων σεναρίων ανταπόκρισης, με βάση τα οποία και θα γίνεται η διαχείριση των τηλεφωνικών ερωτημάτων – προβλημάτων.
- Καταγραφή και ταξινόμιση των ερωτημάτων – προβλημάτων και των στοιχείων των κλήσεων βάσει των υποδείξεων του Δήμου.
- Σύνταξη και υποβολή εβδομαδιαίων αναφορών που θα περιλαμβάνουν ποιοτικά και ποσοτικά στοιχεία για την ολοκληρωμένη διαχείριση των θεμάτων από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου.
- Προώθηση των ερωτήσεων των Δημοτών που δεν είναι δυνατόν να απαντηθούν από τους τηλεφωνητές
- Χρήση κατά τις ώρες μη λειτουργίας της γραμμής ηχογραφημένων μηνυμάτων.
- Συλλογή, επεξεργασία και διάθεση ποσοτικών και ποιοτικών στοιχείων των τηλεφωνικών κλήσεων
Τελικός στόχος της υπηρεσίας είναι η αποσυμφόρηση του προσωπικού από ερωτήματα δημοτών και συνεπώς η αύξηση της παραγωγικότητας και του παραγωγικού χρόνου εργασίας τους και η άμεση και έγκυρη ενημέρωση των δημοτών με την αποφυγή της πολύωρης ταλαιπωρίας τους.
Πρόκειται ασφαλώς για μία θετική πρωτοβουλία που αναμένεται να βελτιώσει την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών του Δήμου, με δεδομένη και την υποστελέχωσή του.
Πηγή: poulatakefalonias.gr