Aπαντήσεις Κατσιβέλη στην κριτική για το «Μαρκάτο»: “Κάποιοι νομίζουν ότι ανακάλυψαν την πυριτίδα”
Στον ραδιοφωνικό σταθμό COSMOS 96,5 στην εκπομπή «Στα Υπόγεια είναι η θέα», με τους δημοσιογράφους Δημήτρη Αλοίζο και Σπυριδούλα Αναλυτή, φιλοξενήθηκε ο Δήμαρχος Ληξουρίου Γιώργος Κατσιβέλης, ο οποίος αναφέρθηκε στα όσα η «Λαική Συσπείρωση» Ληξουρίου κοινοποίησε σχετικά με την υπάρχουσα κατάσταση στο Θέατρο Ληξουρίου «ΜΑΡΚΑΤΟ» και στις εξελίξεις σε σχέση με τις εργατικές κατοικίες Ληξουρίου.
«Η « Λαική Συσπείρωση» προσπαθεί να βρεί θέματα εκεί που δεν υπάρχουν. Ανακάλυψε την «πυρίτιδα» μετά από 10χρόνια που είναι κλειστό το Θέατρο και έχοντας μπεί ήδη μέσα ο εργολάβος.
Να φανταστεί κανείς, ότι άδεια για να μπεί μέσα δεν πήρε από μας, αλλά από τον εργολάβο, ο οποίος έχει αρχίσει να ξηλώνει πράγματα και ανακάλυψε ότι το θέατρο είναι σε κακή κατάσταση.
Δηλαδή θα μπορούσε 10 χρόνια μετά τους σεισμούς που είναι κλειστό, έχοντας ξεκινήσει να ξηλώνουν πράγματα που πρέπει να φύγουν γιατί μπορεί να επαναχρησιμοποιηθούν αργότερα, θα μπορούσε να είναι σε καλή κατάσταση;
Εγώ θα του προτείνω (κ. Μαντζουράτου)να έρθει εκεί που κάνουμε τώρα τις οδοποιίες και πολύ εύκολα να πει ότι οι δρόμοι αυτοί έχουνε λακκούβες , είναι χάλια , θέλουν διαπλάτυνση, σε ένα έργο που ήδη εκτελείται.
Είχε ξαναεπισκεφθεί ο κ Μαντζουράτος πριν 5 μήνες το θέατρο , είχε βγάλει φωτογραφίες και είχε ξανααναφέρει τα περί εγκατάλειψης κλπ».
Όσον αφορά την χρηματοδότηση του έργου, σημείωσε: «Χρήματα δεν χάθηκαν , έχει δημοπρατηθεί το Θέατρο ,απλώς σε κάθε τέλος περιόδου που υπάρχει το χρηματοδοτικό εργαλείο του ΕΣΠΑ η οτιδήποτε άλλο, τα χρήματα που είναι ακίνητα φεύγουν από τους κωδικούς και επαναμοιράζονται. Δηλαδή μπορεί να μπούν σε ένα άλλο έργο , η στο ίδιο με άλλον κωδικό , με μία άλλη πράξη ένταξης. Όταν τελειώνουν οι προγραμματικές περίοδοι - αυτό συμβαίνει- και για να γίνει το έργο των 900.000 που ήταν η χρηματοδότηση, πως θα μπορούσε να κινηθεί όταν η μελέτη του θεάτρου δεν είχε ολοκληρωθεί στην αρχή και όταν ολοκληρώθηκε ήταν 2.000.000 ευρώ. Μπορούσες να ξεκινήσεις το θέατρο έχοντας 900.000 ευρώ και μη έχοντας εξασφαλίσει χρηματοδότηση; Μόλις εξασφαλίσαμε την χρηματοδότηση και το τέλος της μελέτης το δημοπρατήσαμε και τώρα έχει εργολάβο, ο οποίος έχει ξεκινήσει την διαδικασία αποψίλωσης σε ότι είναι μέσα.
Είναι ένα έργο το οποίο έχει ξεκινήσει και η «Λαική Συσπείρωση» προσπαθεί να βρεί τρόπους και σημεία τα οποία είναι ευαίσθητα για να κάνει αντιπολίτευση. Ας βρεί κάτι άλλο».
Για τις εργατικές κατοικίες Ληξουρίου ανέφερε: « Η επίσκεψη του κ. Τριαντόπουλου ήταν ενθαρρυντική και πιστεύω ότι θα αποδώσει καρπούς, αφενός γιατί επέλεξε να ρθει ο ίδιος και είδα ότι έχει έναν σχεδιασμό στο μυαλό του που πιστεύουμε ότι μπορεί να προχωρήσει και βήμα βήμα ότι έχουμε συζητήσει τους τελευταίους 6 μήνες βλέπουμε ότι υλοποιείται.
Από την άλλη δεσμεύτηκε να έρθει μετά από 3 μήνες για να δεί την εξέλιξη των δεδομένων , πόσο θα έχουν προχωρήσει αυτά που πρέπει να γίνουν για να δημοπρατηθεί το έργο και μετά να πάμε και στις κατασκευές των κόκκινων σπιτιών. Βλέπω το υπουργό ότι ενδιαφέρεται και αυτό θα κριθεί εκ του αποτελέσματος.
Πιστεύω ότι είναι σε καλό δρόμο, από την στιγμή που και η πλειοψηφία των ιδιοκτητών έχει υπογράψει υπεύθυνες δηλώσεις και έχουν καταλάβει οι ιδιοκτήτες ότι θα πρέπει να συναινέσουν ούτως ώστε να προχωρήσει η διαδικασία. Έχουν λυθεί κάποια πολεοδομικά ζητήματα που υπήρχανε, επομένως τώρα είναι ανοιχτός ο δρόμος να προχωρήσει.
Η ΚΤΥΠ έχει ολοκληρώσει την μελέτη, την παρουσιάσαμε , και συνομιλώντας με συμπολίτες μας , είναι ενθουσιασμένοι με τα σπίτια που θα γίνουν και θα παραδοθούν στους ιδιοκτήτες».
Τέλος για τις επιλεκτικές ασφαλτοστρώσεις τις οποίες πραγματοποιεί όπως τον ψέγει ο π. Δήμαρχος Ληξουρίου Βασίλης Ρουχωτάς, απάντησε με τα έργα οδοποιίας που πραγματοποιούνται 40 και 30 χιλιομέτρων τα οποία όπως τόνισε δεν αφορούν «δικούς» του ανθρώπους. Ανέπτυξε δε το οδικό δίκτυο της Παλικής στο οποίο γίνονται έργα, σημειώνοντας ότι στην ολοκλήρωση των παρεμβάσεων που γίνονται, θα αλλάξει η όψη η Παλική και προγραμματίζονται κα άλλα έργα προς ένταξη.
Ακολουθεί το ηχητικό της συνέντευξης.