Έτσι θα γίνει το πασχαλινό GIVEAWAY του Επιμελητηρίου (Σπύρος Κατσούρης στον COSMOS 96,5)

Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή, 04 Απριλίου 2025 23:56

Έτσι θα γίνει το πασχαλινό GIVEAWAY του Επιμελητηρίου (Σπύρος Κατσούρης στον COSMOS 96,5)

Στον ραδιοφωνικό σταθμό Cosmos 96,5, στην εκπομπή «Cosmos Magazine» με τους δημοσιογράφους Δημήτρη Αλοΐζο και Σπυριδούλα Αναλυτή, μίλησε ο τουριστικός πράκτορας και Γραμματέας του Επιμελητηρίου Κεφαλονιάς, Σπύρος Κατσούρης.

Ο κ. Κατσούρης αναφέρθηκε στη δράση GIVEAWAY 2025 του Επιμελητηρίου Κεφαλληνίας και Ιθάκης, με σκοπό την ενίσχυση της τοπικής αγοράς κατά την Πασχαλινή περίοδο. «Από το Επιμελητήριο στο προσεχές διάστημα θα βλέπετε συνέχεια τέτοιες δράσεις και πρωτοβουλίες», τόνισε, επισημαίνοντας ότι ο κύριος στόχος είναι η στήριξη των τοπικών επιχειρήσεων και η ενίσχυση της τοπικής οικονομίας.

«Η δράση GIVEAWAY 2025 θα διαρκέσει από τις 11 έως τις 19 Απριλίου», εξήγησε. Όλοι οι καταναλωτές που θα πραγματοποιούν αγορές στην Κεφαλονιά και την Ιθάκη κατά το συγκεκριμένο διάστημα, θα έχουν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε λαχειοφόρο αγορά, προσκομίζοντας την απόδειξή τους. «Για αγορές άνω των 10 ευρώ, ο καταναλωτής θα λαμβάνει έναν λαχνό, ενώ όσο αυξάνεται το ποσό, αυξάνονται και οι λαχνοί», διευκρίνισε.

Στη συνέχεια, ανέφερε ότι η δράση ξεκινάει πιλοτικά, με προοπτική να καθιερωθεί και σε άλλες περιόδους, όπως τα Χριστούγεννα και τις Απόκριες. «Ξεκινάμε από Αργοστόλι και Ληξούρι και στο μέλλον θα επεκταθούμε σε Σάμη, Ιθάκη, Πόρο και όπου αλλού χρειαστεί», σημείωσε.

Όσον αφορά τη διαδικασία συμμετοχής, ανέφερε πως «θα υπάρχουν δύο ειδικά περίπτερα του Επιμελητηρίου στο Αργοστόλι και στο Ληξούρι, όπου οι καταναλωτές θα προσκομίζουν την απόδειξή τους, θα λαμβάνουν λαχνούς και θα συμμετέχουν στην κλήρωση».

Παράλληλα, υπογράμμισε τον ρόλο των τοπικών επιχειρήσεων, οι οποίες μπορούν να συμμετάσχουν προσφέροντας χορηγίες. «Οι επιχειρήσεις που προσφέρουν δώρα, θα παρέχουν διπλάσιους λαχνούς στους πελάτες τους, δημιουργώντας επιπλέον κίνητρο για τις αγορές», επισήμανε.

Αναφερόμενος στα οφέλη της δράσης, ο κ. Κατσούρης τόνισε ότι «στόχος είναι η δημιουργία εορταστικού κλίματος στην τοπική αγορά, ιδίως κατά τη Μεγάλη Εβδομάδα», ενώ παράλληλα, μέσω social media θα προωθούνται επιπλέον δράσεις για την ενίσχυση της προβολής της. «Είναι σημαντικό να κατανοήσουν τόσο οι επιχειρήσεις όσο και οι καταναλωτές τη σημασία της υποστήριξης της τοπικής αγοράς», δήλωσε.

Ιδιαίτερη έμφαση έδωσε στα μεγάλα δώρα που θα προμηθευτεί το Επιμελητήριο, ανακοινώνοντας πως μέχρι την Κυριακή θα ολοκληρωθεί η καταγραφή των επιχειρήσεων που επιθυμούν να συμμετέχουν και τη Δευτέρα θα γίνουν οι σχετικές ανακοινώσεις.

Έναρξη τουριστικής σεζόν

Κλείνοντας τη συνέντευξη, ο κ. Κατσούρης αναφέρθηκε στην έναρξη της τουριστικής σεζόν και στην τουριστική κίνηση του Απριλίου. «Την Τρίτη 1 Απριλίου πραγματοποιήθηκε η πρώτη πτήση από την Αγγλία», σημείωσε, προσθέτοντας ότι η EasyJet έχει προγραμματίσει 25-26 πτήσεις για τον μήνα Απρίλιο.

«Τις επόμενες ημέρες ξεκινούν και οι πτήσεις από Ισραήλ, με πολύ καλές πληρότητες», υπογράμμισε, εκφράζοντας αισιοδοξία για την τουριστική κίνηση. «Φέτος, το Ορθόδοξο και το Καθολικό Πάσχα συμπίπτουν, κάτι που αναμένεται να αυξήσει την επισκεψιμότητα στο νησί», πρόσθεσε.

Τέλος, επεσήμανε ότι στόχος είναι η ενίσχυση του τουριστικού προϊόντος τον Απρίλιο, καθώς και η δημιουργία επιπλέον δράσεων που θα προσελκύσουν επισκέπτες. «Πρόκειται για μια στρατηγική που δεν μπορεί να υλοποιηθεί από τη μία μέρα στην άλλη, όμως μεθοδικά θα βελτιώνεται κάθε χρόνο, καλύπτοντας τους μήνες από Απρίλιο έως Οκτώβριο», κατέληξε.

{https://soundcloud.com/user-46829938/cosmos-96-5-spyros-katsoyris-3}




336 X 280

16122257999808197650 2

 

 

00 inkefalonia general ad 300X250