Σκασμένοι τοίχοι και ταβάνια -Εικόνες εγκατάλειψης στο παραμυθένιο παλάτι της πριγκίπισσας Σίσσυ στην Κέρκυρα [εικόνες]
Διαβρώσεις στους τοίχους – πέφτουν σοβάδες από την οροφή – ρωγμές σε κολώνες – ξεφτισμένοι τοίχοι !!!
Εικόνες εγκατάλειψης κατέγραψε η κάμερα του START , στο ανάκτορο του Αχιλλείου . Το START και στο παρελθόν με ρεπορτάζ έχει αναδείξει ανάλογες εικόνες .
Εικόνες ντροπής και θλίψης στο 3ο σε επισκεψιμότητα Μουσείο της χώρας !
Διαβρωμένοι τοίχοι , σοβάδες που πέφτουν από την οροφή , ρωγμές σε κολώνες , ξεφτισμένοι τοίχοι , είναι μερικά από τα προβλήματα στο ανάκτορο .
Στις φωτογραφίες που ακολουθούν αποτυπώνεται η τραγική κατάσταση :
Πρόκειται για μία από τις γνωστότερες βασιλικές επαύλεις της Ευρώπης και ίσως το σημαντικότερο αξιοθέατο αρχιτεκτόνημα της Κέρκυρας που βρίσκεται στον οικισμό Γαστούρι, περίπου 10 χλμ. νοτιοδυτικά της πόλης της Κέρκυρας. Σχεδιάστηκε από τους Ιταλούς αρχιτέκτονες Ραφαέλε Καρίττο και Αντόνιο Λάνντι σε πομπηιανό ρυθμό και χτίστηκε το 1890 με εξ ολοκλήρου δαπάνη της αυτοκράτειρας Ελισάβετ της Αυστρίας, η οποία λόγω της ευαίσθητης υγείας της ζήτησε την οικοδόμησή της.
Την έπαυλη την αφιέρωσε στον Αχιλλέα, απ’ όπου και το όνομα της, τον περίβολο της οποίας πλούτισε με αγάλματα αρχαίων φιλοσόφων, μυθικών ηρώων και αρχαίων θεών.
Σε πρόσφατη ερώτηση του προς τον Υπουργό Οικονομικών , για την κατάσταση στο Αχίλλειο ο Βουλευτής Κέρκυρας του ΣΥΡΙΖΑ Αλεκος Αυλωνίτης , ανέφερε μεταξύ άλλων :
«Το «Αχίλλειο» το επισκέπτονται περίπου 500.000 επισκέπτες ετησίως και εισπράττεται το όχι ευκαταφρόνητο ποσό των 5.000.000 ευρώ ετησίως.Επειδή, υφίσταται άμεση ανάγκη καθολικής τεχνικής παρέμβασης βελτιώσεων σε ολόκληρο το οικοδόμημα, στα αγάλματα, στον αύλειο χώρο και στους κήπους,
Ερωτάται ο κ. Υπουργός:
Σε ποιες άμεσες ενέργειες σκοπεύει να προβεί για την πλήρη αντιστροφή της σημερινής δυσάρεστης εικόνας στο «Αχίλλειο» ανάκτορο;
Πως σκοπεύει να αποκαταστήσει το κοινό περί δικαίου αίσθημα, απέναντι σε όσους πολίτες της Κέρκυρας και επισκέπτες της, πληρώνουν έως και 10 ευρώ εισιτήριο για να γνωρίσουν το αρχιτεκτονικό αυτό στολίδι και αντ’ αυτού, γίνονται αρνητικοί μάρτυρες των παραπάνω αναφερόμενων λυπηρών καταστάσεων;»