Στο τραπέζι το rebrand του σήματος "IONIAN ISLANDS"

Τελευταία ενημέρωση: Πέμπτη, 26 Σεπτεμβρίου 2024 11:35

Στο τραπέζι το rebrand του σήματος "IONIAN ISLANDS"

Συνάντηση εργασίας, έπειτα από πρωτοβουλία του Προέδρου της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Ιονίων Νήσων (ΠΕΔ-ΙΝ), Γιώργου Στασινόπουλου, Δημάρχου Ζακύνθου, πραγματοποιήθηκε στην Ιθάκη, με την δια ζώσης και μέσω τηλεδιάσκεψης παρουσία Αντιδημάρχων Τουρισμού των Ιονίων Νήσων και θέμα το σχεδιασμό της τουριστικής προβολής των Ιονίων Νήσων.

Ο κ. Στασινόπουλος υπογράμμισε τη σημασία της συμμετοχής στις τουριστικές εκθέσεις, τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό, τονίζοντας ότι η περαιτέρω ανάδειξη του τουριστικού μας προϊόντος απαιτεί αναπροσαρμογή των στόχων και νέες στρατηγικές για την προσέλκυση νέων αγορών.

 Στη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκαν κρίσιμα ζητήματα, όπως:

  1. Ο στρατηγικός σχεδιασμός του τουριστικού προϊόντος για κάθε νησί και συνολικά για τους Δήμους της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων.
  2. Η συμμετοχή σε εγχώριες και διεθνείς τουριστικές εκθέσεις.
  3. Η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.
  4. Η συνεργασία με το Ιόνιο Πανεπιστήμιο για τη δημιουργία ερωτηματολογίου, το οποίο θα διανέμεται στα αεροδρόμια για τη συλλογή στατιστικών στοιχείων από επισκέπτες.
  5. Θέματα υποδομών.
  6. Η δημιουργία νέου branding για τα νησιά, που θα προσδώσει μεγαλύτερη διεθνή αναγνώριση και θα προσελκύσει περισσότερους επισκέπτες.

 Ειδικότερα, εξετάστηκε η δυνατότητα ανανέωσης (rebranding) του σήματος “Ionian Islands”, χωρίς να εγκαταλειφθεί το υπάρχον, με στόχο να προβληθεί πιο έντονα η ταυτότητα κάθε νησιού, δεδομένης της υψηλής αναγνωρισιμότητας τους. Παράλληλα, τονίστηκε η ανάγκη χάραξης στρατηγικής για τον τουρισμό, βασισμένης σε μελέτη από ειδικούς, ενδεχομένως σε συνεργασία με το Ιόνιο Πανεπιστήμιο. Προτάθηκε η δημιουργία Παρατηρητηρίου Τουρισμού και η ανάπτυξη ενός Σχεδίου Προορισμού και προώθησης με έμφαση στα ψηφιακά εργαλεία, ενώ τέθηκε και το ζήτημα χρηματοδότησης του έργου.

Αναδείχθηκε η σημασία του θεματικού τουρισμού και της διοργάνωσης ταξιδιών εξοικείωσης (fam trips), για την προώθηση ενός διαφοροποιημένου τουριστικού προϊόντος. Επιπλέον, συζητήθηκαν τα προβλήματα υποδομών στα νησιά και η ανάγκη να αντιμετωπιστούν, χωρίς όμως να ενισχύεται η έννοια του υπερτουρισμού, που για κάποιους δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα των Ιονίων Νήσων. Έγινε λόγος για τουριστική ανάπτυξη με σεβασμό στους δημότες και κοινωνική ευαισθησία.

Συζητήθηκε το θέμα της απόδοσης στους Δήμους των εσόδων του τέλους ανθεκτικότητας στην κλιματική κρίση, προκειμένου να χρηματοδοτηθούν έργα υποδομών που να συμβάλουν πραγματικά στο στόχο για τον οποίο αυτό εισπράττεται. Τέλος, επισημάνθηκε η σημασία της συνεχούς συνεργασίας με την Περιφέρεια και η ανάγκη ενημέρωσης των Δήμων για τις εκθέσεις στις οποίες μπορούν να συμμετέχουν. Έγινε αναφορά στην διαθεσιμότητα μέσω Google Play και Apple Store της εφαρμογής για κινητά “Explore Ionian Islands”, την οποία ανέπτυξε και επιμελείται η ΠΕΔ-ΙΝ και αναμένεται να αξιοποιηθεί τόσο από την ΠΕΔ-ΙΝ όσο και από τους Δήμους για την ενημέρωση των επισκεπτών και την προώθηση του τουριστικού προϊόντος την νησιών της Περιφέρειας μας.

Ο Πρόεδρος δήλωσε ότι σκοπός της ΠΕΔ-ΙΝ είναι να στηρίξει τις δράσεις προώθησης και προβολής των Ιονίων Νήσων και να διασφαλίσει τη σταθερή παρουσία τους στις διεθνείς τουριστικές εκθέσεις, ακόμη και σε αυτές όπου η ΠΙΝ δεν μπορεί να παρευρεθεί.

Από το Γραφείο Τύπου

της ΠΕΔ-ΙΝ


Ετικέτες:


16122257999808197650 2

 

 

00 inkefalonia general ad 300X250