Πατρών – Πύργου: Εντός Μαρτίου αρχίζει το έργο

Δημοσιεύτηκε: Τετάρτη, 09 Μαρτίου 2022 11:45

Πατρών – Πύργου: Εντός Μαρτίου αρχίζει το έργο

Το έργο θα αρχίσει.ανάποδα, σε σχέση με τα πληθυσμιακά δεδομένα Πατρών και Πύργου και θα γίνει σε τρεις ταχύτητες, από Μιντιλόγλι έως Πύργο.

 Και όμως ξεκινάει: Ο λόγος για την Πατρών-Πύργου, η ανακατασκευή της οποίας αρχίζει μέσα στον Μάρτιο. Ακόμα δεν γνωρίζουμε αν η έναρξη των εργασιών θα φέρει τον πρωθυπουργό στην Αχαΐα ή στην Ηλεία, όπως ακούγαμε και αναμέναμε, καθώς οι εξελίξεις στο ουκρανικό μέτωπο πιθανόν καθιστούν υπό αναθεώρηση τους κυβερνητικούς και πολιτικούς σχεδιασμούς. Που τα σενάρια τους ήθελαν να έχουν και προεκλογικό ορίζοντα. Μπήκε όμως στη ζωή μας ο Πούτιν.Αλλά αυτά δευτερεύοντα μπροστά στο κυρίως ζητούμενο που είναι η έναρξη και η ολοκλήρωση του έργου.

Σύμφωνα με πληροφορίες που διέρρευσαν από κυβερνητικές πηγές, οι εργασίες θα αρχίσουν ίσως και στα μέσα Μαρτίου. Τις περιμέναμε νωρίτερα, αλλά έπρεπε να εγκατασταθούν εργοτάξια. Αυτό είχε γίνει και το 2019, αλλά μιλάμε πλέον για άλλον ανάδοχο. Διαβάσαμε μάλιστα στην «Καθημερινή» ότι από τότε μέχρι σήμερα αποτέθηκαν στις εκτάσεις αυτές μπάζα (από ποιόν;) που έπρεπε να καθαριστούν.

Το έργο θα αρχίσει… ανάποδα, σε σχέση με τα πληθυσμιακά δεδομένα Πατρών και Πύργου. Ξεκινάμε από το τμήμα Πύργος- Κάτω Αχαΐα, το οποίο θα χρειαστεί μια τριετία. Στο κομμάτι αυτό έχουμε και τα 13 πιο δύσκολα χιλιόμετρα του έργου, γιατί οι εργασίες θα γίνουν με παράλληλη κυκλοφορία, όπως είχε γίνει και με την Πατρών- Κορίνθου, καθώς πρόκειται για διαπλάτυνση του υφιστάμενου δικτύου.

Το τμήμα Κάτω Αχαΐα -Πάτρα, θα χρειαστεί ένα έτος περίπου. Εκεί δεν αναμένονται τεχνικές δυσκολίες αφού μιλάμε για νέα χάραξη, σε βατό πεδίο.Εργοτάξια αναπτύσσονται στα Καραίικα, τα Καμίνια και την Αμαλιάδα.

Το έργο θα γίνει σε τρεις ταχύτητες, από Μιντιλόγλι ως Καραίικα, έως Γαστούνη, έως Πύργο. Συνολικά μιλάμε για 74,8 χιλιόμετρα, με ορίζοντα ολοκλήρωσης τους 40 μήνες.

Η συνολική δαπάνη θα υπερβεί τα 250 εκατομμύρια ευρώ. Για να εγκριθεί ο νέος σχεδιασμός χρειάστηκε μάχη στις Βρυξέλλες.

Η νέα οδός θα έχει δύο λωρίδες κυκλοφορίας σε κάθε ρεύμα και ασφαλώς προστατευτική νησίδα.

pelop.gr




00 inkefalonia general ad 300X250